נשמח לשמוע ממכם 052-840-0500

איך להפיק אירוע יומולדת 50 מושלם בעזרת אמן חושים וטלפתיה?

יומולדת היא מסיבה שמביעה שמחה גדולה. כשמדובר על אירוע לרגל יום הולדת 50 ההתרגשות היא עצומה וכבר כמה חודשים לפני המועד של החגיגה, בני המשפחה מבצעים סיעור מוחות כדי לקבל החלטות על מיקומו של האירוע ועל התוכן שלו.

בחירה של מיקום לאירוע

בהתאם לכמות המוזמנים, בני המשפחה בוחנים כמה וכמה מקומות אשר מתאימים לכמות זו של אורחים. חשוב שיהיה זה במקום שהוא נגיש לכולם מבחינת התחבורה, שתהיה בו חניה גדולה, פנויה ונוחה בשעה שבה אמור להתחיל האירוע.

אחת האופציות האהובות על המארחים היא האולם בירושלים וזאת לאור המראה הפנורמי היפהפה אשר רואים מכל רחבי האולם. הנראות של ירושלים מוסיפה רבות למצב הרוח של כל המוזמנים אשר קשה להם להתנתק מהמראות הקסומים של העיר היפהפייה.

בהתאם לתאריך שעליו חשבו המארחים ואם מדובר על אירוע שיהיו בו עד שלוש מאות מוזמנים, הם בוחנים אם המקום פנוי במועד זה, או במועד קרוב וזאת כדי לשריין את התאריך ולקדם את כל התהליכים הקשורים לכך.

תוכן לאירוע

אירוע יומולדת 50 כולל בדרך כלל שורה של מברכים שעולים על הבמה בזה אחר זה, כדי לספר דברים מעניינים ומרתקים על חתן השמחה. השילוב המוצלח הוא ששומעים סיפורים מבני המשפחה, מחברים מהמילואים, מהקולגות במשרד, מעמותה שבה אדם זה מתנדב ועוד. כך נחשפים כל הרבדים שלו וכל מי שיושב באולם נחשף למידע רב שכלל הוא לא ידע עליו.

מופע אמנותי לכבוד יום ההולדת

אחת הדרכים המוצלחות במסיבת יומולדת היא להזמין אמן מסקרן שיעניק לקהל מופע שהם לא ישכחו זמן רב. אחת האופציות היא אמן החושים מרום מור אשר מבצע פעולות מפתיעות ומהירות של אשליות ושל קסמים. כמו כן אמן החושים מבצע תרגילים שונים עם הקהל שבהם הוא משפיע על מוחם ועל התשובות שהם יתנו והקהל המום ממה שמתרחש.

כשהאורחים מרוצים ונהנים מהמופע, הרי שמדובר בתוכן שמדבר אל כל הקהלים וכולם מרוצים וקשה להם להאמין לתוצאות שהם ראו זה עתה.

הקולינריה היא שם המשחק

היתרון של האולם הוא שאפשר להזמין תפריט חלבי או לחלופין תפריט בשרי ובהתאם לתפריט שנבחר, השף וצוות הטבחים יכינו מטעמים טריים ומשובחים.

הקולינריה היא גורם משמעותי אשר משפיע על בחירת הקהל אם להכתיר את האירוע כאירוע מוצלח. לכן מתייעצים עם השף המיומן לגבי התפריט, כדי למצוא את האופציות שהן הנכונות ביותר עבור הקהל שאמור להגיע ליום ההולדת.

בהתאם לגילם של המשתתפים ואם מגיעים גם בני נוער וילדים, השף ימליץ על המנות שהן האהובות ביותר על האורחים ועל פי ניסיונו הן מנות טעימות מאד. זו הסיבה שכולם מרוצים מהטעמים מהמגוון של המזון שהוא בטיב מעולה המוצע למוזמנים.